Šport C2 Indoor Rowing

Hľadaj články
Úvod / Trenažéry C2 / Tréning / Veslovanie ako príprava pre iné športy / Beh

Beh

Je dôležité aby ste vo vašom tréningovom pláne zahrnuli rýchlostný tréning, aj v prípade ak beháte dlhé trate. Ak potrebujete cvičenie, kde nebudú trpieť vaše nohy nárazmi, veslovanie na veslárskom trenažéri Concept2 je skvelým riešením. Tréningy sa dajú jednoducho prenášať a takisto ako pri behu, aj pri veslovaní máte intenzitu cvičenia úplne pod kontrolou.

 TXT_291_1393604070

 

Príklad tréningu

Cieľ: Simulovať tréning bežeckej trate bez otrasov.

Detaily:

  1. 5 minút veslujte pomalým tempom na rozohriatie, potom si dajte krátky strečing mimo trenažéru.
  2. Veslujte 2 sety (4 x 400m) nasledovne
    1. 400m veslujte  stredne rýchlym tempom.
    2. 1 minútu veslujte uvoľneným tempom.
    3. Toto zopakujte pre všetky štyri 400 metrové úseky.
    4. 3 minúty veslujte uvoľneným tempom.
    5. Potom zopakujte postup pre druhý set 4x400m.
    6. 3 minúty opäť veslujte uvoľneným tempom.
    7. 5 minút veslujte pomalým tempom na ukľudnenie.
    8. Urobte strečing
Svalové skupiny