Šport C2 Indoor Rowing

Hľadaj články
Úvod / Trenažéry C2 / Tréning / Veslovanie ako príprava pre iné športy / Pádlovanie

Pádlovanie

Či už pádlujete rekreačne alebo závodne, veslovanie na veslárskom trenažéri vám pomôže pripraviť sa vytrvalostne na dlhý víkend pádlovania, splavovanie na plti postojačky alebo na maratónový kanoistický pretek.

TXT_290_1393600328

Pri tréningu pre špecifický šport si môžno budete chcieť vyskúšať náš pádlovací adaptér na Concept2 veslársky trenažér pre tréning pádlovania ako športu.

TXT_290_1393602196 

 TXT_290_1393602210

Príklad tréningu

Cieľ: Pripraviť sa na kanoistický pretek alebo na víkend pádlovania.

Detaily: 

  1. 5 minút veslujte pomalým tempom na rozohriatie, potom si dajte krátky strečing mimo trenažéru.
  2. 2 minúty veslujte veľmi rýchlym tempom (začiatok).
  3. 5 minút veslujte stredne rýchlym stabilným tempom (settling in).
  4. Po každých 3 minútach šprintujte 30 sekúnd maximálnou intenzitou a medzi šprintami udržujte dobré stabilné tempo. Toto urobte 5-krát, čo by malo dokopy trvať 22 minút. (working the pack/drafting).
  5. Ďalších 20 minút šprintujte po každých 5 minútach 1 minútu, pričom si udržujte dobré stabilné tempo medzi šprintami. (beating another boat to the next portage).
  6. 5 minút veslujte pomalým tempom na ukľudnenie.
  7. Urobte strečing

 

Svalové skupiny