Šport C2 Indoor Rowing

Hľadaj články
Úvod / Trenažéry C2 / Tréning / Veslovanie ako príprava pre iné športy / Cyklistika

Cyklistika

Pri bicyklovaní zvyčajne zdolávate kopce. Či ich máte radi alebo nemáte nevadí, môžete si navrhnúť veslársky tréning, ktorý vás pripraví na stúpačky na vašich trasách.

TXT_287_1393595616

Príklad tréningu:

Cieľ: Simulovať série stúpania pomocou dlhých intervalov veslovania na veslárskom trenažéri.

Detaily:

  1. 5 minút veslujte pomalým tempom na rozohriatie, potom si dajte krátky strečing mimo trenažéru.
  2. 8 minút veslujte stredne rýchlym tempom s 20 maximálne intenzívnymi zábermi po 4 minútach a 7 minútach.
  3. 2 minúty veslujte pomalým tempom.
  4. 8 minút veslujte stredne rýchlym tempom s 20 maximálne intenzívnymi zábermi po 2, 4 a 6 minútach.
  5. 2 minúty veslujte pomalým tempom.
  6. Veslujte stabilným mierne intenzívnejším tempom 6 minút s 10 maximálne intenzívnymi zábermi po každej minúte.
  1. 5 minút veslujte pomalým tempom na ukľudnenie.

Celkový čas: 35 minút

Poznámka: Pre nastavenie tohto tréningu na monitore si pozrite sekciu „Nastavenie tréningu“ na veslovacom trenažéri Concept2.

Svalové skupiny