Šport C2 Indoor Rowing

Hľadaj články
Úvod / Trenažéry C2 / Tréning / Veslovanie ako príprava pre iné športy / Horolezectvo

Horolezectvo

Lezenie je dosť podobné sérii intenzívnych intervalov pri veslovaní na veslárskom trenažéri Concept2. Dĺžka intervalu môže závisieť od dĺžky stúpania, vašej zručnosti a sily, ale väčšina horolezcov by mala zvládnuť intervaly do 5 minút. Vyskúšajte si tento tréning, kde stúpate na vrchol pyramídy intervalov a potom naspäť dolu pričom intenzita sa stupňuje.

TXT_286_1393594253

Príklad tréningu

Cieľ:  Fyzicky sa pripraviť na celodenný bouldering alebo lezenie.

Detaily:

  1. 5 minút veslujte pomalým tempom na rozohriatie, potom si dajte krátky strečing mimo trenažéru.
  2. 1 minútu veslujte stredne rýchlym tempom a potom 1 minútu pomalým tempom.
  3. 2 minúty veslujte stredne rýchlym tempom a potom 1 minútu pomalým tempom.
  4. 3 minúty veslujte stredne rýchlym tempom a potom 2 minúty pomalým tempom.
  5. 4 minúty veslujte stredne rýchlym tempom a potom 3 minúty pomalým tempom.
  6. 5 minút veslujte stredne rýchlym tempom a potom 1 minútu pomalým tempom.
  7. 4 minúty veslujte stredne rýchlym tempom a potom 1 minútu pomalým tempom.
  8. 3 minúty veslujte stredne rýchlym tempom a potom 1 minútu pomalým tempom.
  9. 2 minúty veslujte stredne rýchlym tempom a potom 1 minútu pomalým tempom.
  10. 1 minútu veslujte stredne rýchlym tempom a potom 1 minútu pomalým tempom.
  11. 5 minút veslujte pomalým tempom na ukľudnenie.
  12. Urobte strečing.

Celkový čas: 47 minút

Poznámka: Pre nastavenie tohto veslárskeho tréningu na monitore si pozrite sekciu „Nastavenie tréningu“.

Svalové skupiny