Šport C2 Indoor Rowing

Hľadaj články
Úvod / Trenažéry C2 / Lyžiarske trenažéry / Cviky na lyžiarskom trenažéri

Cviky na lyžiarskom trenažéri

V tejto sekcii je zobrazených 5 cvikov, ktoré môžete precvičovať na lyžiarskom trenažéri. Spojením prvých troch – mierneho podrepu, úklonu a odrazu – dosiahnete štvrtý cvik a to ucelený pohyb, ktorým precvičíte celé telo, vrátane kardiovaskulárneho a nervového systému.

Piaty z cvikov – motýlik – je samostatný cvik, Pri cvičení stojíte chrbtom k lyžiarskemu trenažéru. Motýlik je vynikajúci na osvojenie si správneho držania tela.

 

1. Mierny podrep

Mierny podrep

Precvičujete celé nohy, boky a trup, vrátane týchto svalov: štvorhlavý sval stehna, sedací sval, vzpriamovač chrbtice, bedrové svaly, medzirebrové svaly, trapézové svaly, pílovité svaly.

 

2. Predklon

 Úklon

Precvičujete celé ramená, plecia, trup a boky vrátane týchto svalov: trojhlavý sval ramena, deltový sval, prsné svaly, kosoštvorcový sval, pílovité svaly, medzirebrové svaly, priamy brušný sval.

 

3. Odraz

Odraz

Precvičujete celé telo, hlavne nohy, boky a trup.

 

4. Ucelený pohyb

 Ucelený pohyb

Precvičujete celé telo, vrátane kardiovaskulárneho a nervového systému

 

5. Motýlik

Motýlik

Precvičujete celú vrchnú časť tela - medzirebrové svaly, pílovité svaly, prsné svaly.

Svalové skupiny